تحميل اغنية بأمارة ايه تضيع مني كل سنيني قصاد عيني ايمن الرفاعي mp3 حمل اغاني ايمن الرفاعى بأمارت ايه أيه Download Song emirate A. I lost all my eyes Snini Qsad Ayman Rifai mp3

تحميل اغنية بأمارة ايه لايمن الرفاعي 
الاغنية والفيديو الكليب الأصلي من شركة ميلودي
الفيديو HD والاغنية  320kbps ماستر كواليتي



الكليب الرسمي من شركة ميلودي بجودة HD 1080p



كلمات الأغنية
اخدت قرار مش راجع فيه مستغرب ليه ما انا ياما حكيت صبرت عليك صدقت عنيك ودلوقتي انا مليت
بأمارة ايه تضيع مني كل سنيني قصاد عيني هنا جنبي عملتلي ايه يخليني فى يوم اندم على بعدك وارجع ليك

انت أستقويت وعليا قسيت وانا ياما نديت كتير عديت كتبت كتير ولا عمري شكيت ودلوقتي انا أستكفيت

بأمارة ايه تضيع مني كل سنيني قصاد عيني هنا جنبي عملتلي ايه يخليني فى يوم اندم على بعدك وارجع ليك

وأسمحك ليه طب احكيلي حتى حكاية صعبت انا فيها فى مرة عليك 

 انا فوقت خلاص كدا كبيري وهمسح كل صورة واخدها معاك





بحجم 13 ميجا بصيغة mp3 بجودة عالية جدا جدا جدا بصوت نقي جداً 320kbps



شوف طريقة التحميل بالفيديو فى ثواني .. التحميل سهل جداً  
بأمارة ايه تضيع مني كل سنيني قصاد عيني هنا جنبي عملتلي ايه يخليني فى يوم اندم على بعدك وارجع ليك

0 التعليقات:

أضف تعليق / رد

    جديد الموقع